رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۶۰۰ بیمار جدید در جنوب غرب خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد. دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۱ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید – ۱۹ شناسایی شده است که ۳۳۳ نفر از آبادان، ۱۴۹ نفر از خرمشهر و ۱۱۹ […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۶۰۰ بیمار جدید در جنوب غرب خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۱ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید – ۱۹ شناسایی شده است که ۳۳۳ نفر از آبادان، ۱۴۹ نفر از خرمشهر و ۱۱۹ مورد از شادگان بوده‌اند. ۵۵۳ نفر از مبتلایان جدید، بیماران سرپایی هستند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آمار بستری‌شدگان در جنوب غرب خوزستان به مرز ۴۰۰ نفر رسیده است، افزود: در روز گذشته ۷۶ نفر بستری و ۴۴ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. متأسفانه چهار فوتی نیز داشتیم که یک نفر از آبادان و سه نفر از خرمشهر بودند. در حال حاضر کل موارد مثبت کرونا بستری در بیمارستان‌های جنوی غرب خوزستان ۳۹۳ نفر هستند.
سلمان‌زاده بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۳۰ هزار و ۸۱۲ نفر بوده است که ۱۴ هزار و ۳۴۰ نفر از این تعداد بستری و ۱۱ هزار ۵۵۵ نفر پس از دریافت خدمات و بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
انتهای پیام