عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان هندیجان در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای تداوم برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت […]

عصر خوزستان:

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان هندیجان در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای تداوم برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدامات اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی پژو ۴۰۵ را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان هندیجان در عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان به کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی توقیفی جاساز شده بود، اشاره کرد و گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

پیش از این نیز در هفته جاری فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله موادمخدر و کشف ۱۰۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و هرویین در شهرستان هندیجان خبر داده بود.

منبع: ایرنا