فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه، با حضور ۵ هزار و ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی، برای اجرای طرح شهید سلیمانی، تجهیز و آماده شدند. سردار حسن شاهوارپور امروز (۲۴ مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو تاکید مقام […]


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه، با حضور ۵ هزار و ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی، برای اجرای طرح شهید سلیمانی، تجهیز و آماده شدند.

سردار حسن شاهوارپور امروز (۲۴ مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مسلح و بسیج برای کمک رسانی به بیماران کرونایی، امروز سازماندهی استانی انجام دادیم. یک هزار و ۱۵۰ گروه، با حضور ۵ هزار و ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی آموزش‌دیده، تجهیز و آماده شدند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: پس از این مرحله، بسیجیان به منازل افراد مبتلایی که نیاز به کمک دارند، می‌روند. این کار در سراسر استان انجام شده است. همه بسیجیان آماده هستند اما چون کار تخصصی است، بسیجیانی که آموزش لازم را دیده‌اند، در گام اول وارد عملیات می‌شوند و هر آنچه که نیاز بود در مراحل بعدی، با آموزش، بسیجیان وارد عمل خواهند شد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های واکسیناسیون، بیان کرد: کار دیگر انجام شده راه‌اندازی ایستگاه‌های واکسن است؛ در اهواز سه ایستگاه واکسن در کنار عزیزان بهداشت و درمان راه‌اندازی کردیم. در شهرستان‌ها نیز تیم‌هایی خدمات را ارائه می‌دهند. بیش از ۴۰۰ نفر نیرو در بخش واکسن در خدمات مردم دو شیفت فعالیت می‌کنند. این کار را باید محکم ادامه دهیم؛ ویروس نباید به این شکل گسترش پیدا کند و مردم بیشتری مبتلا شوند.
شاهوارپور در پایان گفت: این کار باید با شور و اقدامات جهادی که در روحیه بسیجیان است، تا پایان دنبال شود. امیدواریم با تزریق واکسن در هفته‌های آینده، وضعیت بهتر شود. البته کار جداسازی و قطع زنجیره ویروس نیز دنبال می‌شود.
انتهای پیام