بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، انتخاب واحد دانشجویان ورودی ۹۷ و پیش از آن، ورودی ۹۸ و ۹۹ از ۱۴ شهریور آغاز و تا ۱۶ شهریور ادامه دارد. به گزارش ایسنا، بر اساس تقویم آموزشی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، انتخاب واحد دانشجویان ورودی ۹۷ و پیش از آن […]


بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، انتخاب واحد دانشجویان ورودی ۹۷ و پیش از آن، ورودی ۹۸ و ۹۹ از ۱۴ شهریور آغاز و تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تقویم آموزشی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، انتخاب واحد دانشجویان ورودی ۹۷ و پیش از آن روز یکشنبه (۱۴ شهریور)، ورودی‌های ۹۸ روز دوشنبه (۱۵ شهریور)، ورودی‌های ۹۹ روز سه‌شنبه (۱۶ شهریور) و انتخاب واحد دانشجویان میهمان روز چهارشنبه (۱۷ شهریور) است.
همچنین زمان حذف و اضافه برای ورودی ۹۷ و پیش از آن یکشنبه (۲۸ شهریور)، ورودی ۹۸ دوشنبه (۲۹ شهریور) و ورودی ۹۹ سه‌شنبه (۳۰ شهریور) است.
شروع نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، نیز شنبه (۲۰ شهریور) است. همچنین ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری پس از اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش، صورت می‌گیرد.
انتهای پیام