مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه در طرح آجر به آجر، استان خوزستان به عنوان استان اول در مشارکت شناخته شد، گفت: برای پویش دوم طرح نیز سه پروژه تعریف کردیم که شامل یک سالن ورزشی در ناحیه ۳ اهواز و دو پروژه دیگر نیز در امیدیه و ناحیه ۳ اهواز […]


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه در طرح آجر به آجر، استان خوزستان به عنوان استان اول در مشارکت شناخته شد، گفت: برای پویش دوم طرح نیز سه پروژه تعریف کردیم که شامل یک سالن ورزشی در ناحیه ۳ اهواز و دو پروژه دیگر نیز در امیدیه و ناحیه ۳ اهواز است.

علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پویش اول طرح آجر به آجر یک مدرسه در روستای جوغبند ایذه کلنگ زنی و اخیرا به عنوان اولین مدرسه‌ای که با مشارکت‌های خرد و از طریق طرح ملی آجر به آجر در کشور ساخته می‌شود، افتتاح شد. همچنین برای پویش دوم طرح سه پروژه تعریف کردیم که شامل یک سالن ورزشی در ناحیه ۳ اهواز و دو پروژه دیگر نیز در امیدیه و ناحیه ۳ اهواز است. 
وی افزود: جمعا حدود ۷۵۰ میلیون تومان در پویش دوم طرح آجر به آجر جمع آوری شد که برای سه پروژه تعریف شد. در پویش اول طرح آجر به آجر ۱۲ هزار نفر و در پویش دوم این طرح بیش از ۱۳۰ هزار نفر در سطح استان مشارکت داشتند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان بیان کرد: از پویش سوم نیز طی چند هفته آینده رونمایی خواهد شد اما همچنان سامانه برای کمک خیرین و مردم باز است و امکان مشارکت وجود دارد. در طرح آجر به آجر، استان خوزستان به عنوان استان اول در مشارکت شناخته شد. 
انتهای پیام