استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تامین نیاز استان به سیمان گفت: تا زمان تثبیت نرخ سیمان باید از خروج این کالا از استان خوزستان به طور کامل جلوگیری شود. قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۵ مردادماه) برگزار شد، با اشاره به شرایط عرضه کالاها در بازار اظهار کرد: اعتماد مردم […]


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تامین نیاز استان به سیمان گفت: تا زمان تثبیت نرخ سیمان باید از خروج این کالا از استان خوزستان به طور کامل جلوگیری شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۵ مردادماه) برگزار شد، با اشاره به شرایط عرضه کالاها در بازار اظهار کرد: اعتماد مردم از مدیران در حال سلب شدن است زیرا وقتی قولی از سوی مدیری داده می‌شود باید به آن عمل کرد و وقتی قولی بدهیم که عملیاتی نشود، اعتماد مردم سلب خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پیگیری برای ورود مرغ از استان‌های دیگر به خوزستان افزود: قرار است پیگیری‌هایی انجام و با استان مرکزی هماهنگی شود تا در صورت امکان و با توجه به مازاد تولید، بخشی از نیاز خوزستان از این استان تامین شود.
استاندار خوزستان گفت: پیش از این نیز براساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده، قرار بود مازاد تولید مرغ استان‌های بوشهر، ایلام و چهارمحال و بختیاری وارد خوزستان شود که در این راستا، از بوشهر مقداری مرغ وارد شده است.
وی با اشاره به بازار سیمان افزود: براساس بخشنامه‌ای که انجمن سیمان داده است، این کالا باید علاوه بر عرضه در بورس، به صورت آزاد نیز توزیع شود.
سلیمانی‌دشتکی گفت: قرار است کارخانه‌های سیمان نیاز مشتری‌های پرمصرف که دارای پروژه‌هایی هستند و مصرف سیمان زیادی دارند را حل کنند و با سازوکاری که خودشان تعریف می‌کنند سیمان مورد نیاز این طرح‌ها را تامین کنند.
وی افزود: مدیران کارخانه‌های تولیدی سیمان، اتاق اصناف، تعزیرات، معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صمت باید مجددا در جلسه‌ای مشترک نحوه توزیع سیمان در استان خوزستان را بررسی کنند تا مشکلات به وجود آمده در این زمینه حل شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: تا زمان تثبیت نرخ سیمان باید از خروج این کالا از استان خوزستان به طور کامل جلوگیری شود. سیمان نباید از استان خوزستان خارج شود تا ابتدا بتوانیم نیاز و مشکل درون استان را تامین و حل کنیم.
انتهای پیام