پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است جواد نکونام در صورت ادامه همکاری با باشگاه فولاد، با توجه به پنجره بسته این باشگاه کار سختی دارد. منصور ربیعه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدا باید از مدیریت آذری در باشگاه فولاد تشکر کرد زیرا فولاد در لیگ نوزدهم به سهمیه آسیایی ‌رسید و امسال نیز […]


پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است جواد نکونام در صورت ادامه همکاری با باشگاه فولاد، با توجه به پنجره بسته این باشگاه کار سختی دارد.

منصور ربیعه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدا باید از مدیریت آذری در باشگاه فولاد تشکر کرد زیرا فولاد در لیگ نوزدهم به سهمیه آسیایی ‌رسید و امسال نیز از طریق جام حذفی به صورت مستقیم سهمیه آسیایی را کسب کرد و این موفقیت ها با مشکلات بسیاری به دست آمد که هواداران نیز از آن آگاه هستند.
وی افزود: در حال حاضر آقای گرشاسبی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده که او فردی توانمند در بحث مدیریت کلان ورزشی است و با توجه به حضورش در راس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و باشگاه پرسپولیس، همه از مدیریت وی باخبر هستند. گرشاسبی تمام زوایای فوتبال خوزستان و تیم فولاد را به خوبی می شناسد و من فکر می‌کنم با بینش و آگاهی به این عرصه پا گذاشته و این مسئولیت را قبول کرده است.
وی ادامه داد: در حال ‌حاضر پنجره فولاد بسته است و البته می شنویم که بازیکنان تاثیرگذار آن نیز قصد قطع همکاری با این تیم را دارند که بر این اساس کار فولاد را سخت می دانم زیرا حتی اگر با پنجره بسته بخواهند همان تیم فصل گذشته را هم نگه دارند، با توجه به حضورشان در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، کار سختی در پیش دارند زیرا در خیلی از پست ها نیاز به نیروهای جوان تر و تاثیرگذارتری دارد.
این مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: بر این اساس کار را برای نکونام سخت می‌دانم. نکونام به واسطه این‌که سابقه ملی پوش بودن دارد و بازی های زیادی در اروپا و لیگ اسپانیا انجام داده و با کی‌روش نیز کار کرده است، فردی باهوش است و البته خودش هم خوب می داند در سال سوم با پنجره بسته کار سختی در تیم فولاد دارد. ضمن این‌که معتقدم اکنون انتظار هواداران تنها قهرمانی تیم فولاد است، در حالی که آن‌ها باید بدانند با شرایط فعلی تیم فولاد، کار دشواری است. 
وی بیان کرد: در حال حاضر بیشتر تیم ها وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند و عملکرد خوبی در یارگیری داشته‌اند و ضمن حفظ شاکله فصل قبل خود، برخی بازیکنان خوب تیم های دیگر را هم به خدمت گرفتند اما در فولاد فعلاً چیزی نمی بینیم زیرا وضعیت کادرفنی مشخص نیست. با توجه به این‌که تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر در حال جذب بازیکنان خوبی هستند، این کار را برای باشگاه فولاد که هنوز اقدامی در جهت انتخاب سرمربی نداشته است سخت می‌کند. به هر حال امیدوارم تکلیف تیم هر چه سریع‌تر مشخص شود و فولاد بتواند روند خوب خود را ادامه دهد.
ربیعه در پایان گفت: آقای گرشاسبی باید در همین شروع کار خود تعامل و مشورت با پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خوزستان را در دستور کار قرار دهد و این به تداوم مسیر خوب فولاد کمک می‌کند.
انتهای پیام