عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش از تکمیل ظرفیت بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد. مهدی مهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ظرفیت بخش های حاد کرونایی این بیمارستان تکمیل شده است، افزود: فضا برای پذیرش بیمار جدید […]

عصر خوزستان:

کرونا ظرفیت بیمارستان‌ نظام مافی شوش را تکمیل کرد

دزفول – ایرنا – سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش از تکمیل ظرفیت بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد.

مهدی مهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ظرفیت بخش های حاد کرونایی این بیمارستان تکمیل شده است، افزود: فضا برای پذیرش بیمار جدید وجود ندارد لذا از مردم درخواست می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان را در این شرایط سخت یاری کنند.
وی با اشاره به کاهش سن مبتلایان به کرونا گفت: سن بیشتر مبتلایان به کرونا کمتر از ۴۰ سال است که ضرورت افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین جوانان را نشان می دهد.
مهرابی با بیان اینکه شوش در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد گفت: پرهیز از حضور در تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنین استفاده از ماسک همچنان نخستین راهکار مقابله با این بیماری است.
به گفته سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش این بیمارستان از لحاظ تجهیزات کمبود ندارد اما ممکن است برای تامین برخی داروها به طور موقت با کمبود مواجه شدیم.

مهرابی تاکید کرد: فشار کاری بر دوش کادر درمان بالا است و به لحاظ روحی قابل تحمل نیست.
بیمارستان نظام مافی تنها بیمارستان شهرستان های شوش و کرخه است.

۲۰ شهرستان خوزستان از جمله شهرستان شوش در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد مرگ ناشی از کرونا در استان خوزستان ثبت شده است.

منبع: ایرنا