در پی افزایش شمار مبتلایان و نیاز به تخت بستری، درمانگاه‌های تخصصی و ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الانبیا(ص) تعطیل و استفاده از فضای این کلینیک برای درمان بیماران مبتلا به کرونا آغاز شد. به گزارش ایسنا، وبدا دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به تعطیلی کلینیک ویژه تخصصی و […]

در پی افزایش شمار مبتلایان و نیاز به تخت بستری، درمانگاه‌های تخصصی و ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الانبیا(ص) تعطیل و استفاده از فضای این کلینیک برای درمان بیماران مبتلا به کرونا آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وبدا دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به تعطیلی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: “این اقدام پس از تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری بیماران کرونا در شهرستان شوشتر و در پی افزایش بی‌سابقه آمار مراجعین و بستری‌های کرونا انجام شد و قرار است از این پس تا اطلاع ثانوی، تزریق رمدیسیویر سرپایی به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی منتقل شود.
امیدواریم هرچه زودتر با همکاری همه مردم و مسئولین شهرستان، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و با رسیدن به حالت عادی، شاهد حضور مجدد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی در کلینیک ویژه باشیم که در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف به مردم ارائه خدمت می‌کنند.”
انتهای پیام