بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ی نامه‌نویسی استانی «برسد به دست باران» را به مناسبت ایام ماه محرم و صفر منتشر کرد. این رویداد ادبی در بخش‌ نامه‌نویسی با محور موضوعی «نامه به یکی از شهدای کربلا»، ویژه‌ کودکان و نوجوانان عضو بخش مکاتبه در رده‌ […]


بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ی نامه‌نویسی استانی «برسد به دست باران» را به مناسبت ایام ماه محرم و صفر منتشر کرد.

این رویداد ادبی در بخش‌ نامه‌نویسی با محور موضوعی «نامه به یکی از شهدای کربلا»، ویژه‌ کودکان و نوجوانان عضو بخش مکاتبه در رده‌ سنی نونهال (۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال)، برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا برپایه اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نامه‌های خود را  به صورت فایل word (با فونت B NAZANIN، سایز ۱۲)، بر مبنای موضوع اعلام شده و با درج شناسنامه (نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس، مرکز، نشانی محل سکونت) به ایمیل mokatebe.khoozestan@kpf.ir ارسال کنند.
آخرین‌ مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.
بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین مهرواره نامه‌نویسی استانی «برسد به دست باران»، آثار منتخب این رویداد ادبی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در مراسم اختتامیه معرفی و از برگزیدگان هر گروه سنی قدردانی خواهد شد.
انتهای پیام