معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص روند انجام واکسیناسیون دانشجویان گفت: کاری که برعهده ما است انجام شده اما زمان دقیق شروع واکسیناسیون بستگی به برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز دارد. علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت علوم از ما خواسته بود که تعداد دانشجویان […]


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص روند انجام واکسیناسیون دانشجویان گفت: کاری که برعهده ما است انجام شده اما زمان دقیق شروع واکسیناسیون بستگی به برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز دارد.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت علوم از ما خواسته بود که تعداد دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۱۰ را مشخص و برای آن‌ها ارسال کنیم که اسامی آماده شده‌اند.
وی در خصوص زمان دقیق شروع واکسیناسیون دانشجویان، ادامه داد: کاری که برعهده ما است انجام شده اما زمان دقیق شروع واکسیناسیون بستگی به برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز دارد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان به زودی انجام شود تا بتوانیم پاسخگوی ارائه بخشی از آموزش‌ها به صورت حضوری باشیم. البته امسال تنها میزبان دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری هستیم و حتی اگر در بهترین شرایط باشیم، آموزش حضوری تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با اولویت دانشجویان دکتری خواهد بود.
جلیلی‌فر در پایان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون دانشجویان دامپزشکی، بیان کرد: برای دانشجویان دامپزشکی نیز ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم اما هنوز اقدامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت نگرفته است.
انتهای پیام