عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای این استان روند افزایشی یافته است گفت:با این روند بیشتر هزینه و انرژی شرکت مخابرات خوزستان صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده می‌شود. رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرقت […]

عصر خوزستان:

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان افزایش یافته است

اهواز – ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای این استان روند افزایشی یافته است گفت:با این روند بیشتر هزینه و انرژی شرکت مخابرات خوزستان صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده
می‌شود.

رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرقت تجهیزات و کابل های مخابراتی باعث تحمیل ضرر و زیان زیادی به این شرکت شده و در مواردی خدمت رسانی به مشترکان را با وقفه همراه کرده است.

وی اظهار داشت: با این شرایط  سخت تحریم و تورم، خرید تجهیزات سرقت شده مخابرات بسیار سخت بوده و برای این شرکت زیانبار است.

فلاح زاده از دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی خواست در این رابطه شرکت مخابرات خوزستان را یاری کرده و در نگهداری تجهیزات مخابرات از راهکاری امنیتی بهتری استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت کابل های مخابراتی آمار بالایی در این استان دارد اظهار داشت: به عنوان مثال در یک مورد سرقت، این شرکت ناچار به خرید ۵۰۰ هزار متر کابل و جایگزین کردن آن با کابل های سرقتی شد.

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان در چند سال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است و مشکلات زیادی را برای مشترکان موجب شده است.

منبع: ایرنا