باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمود فکری مذاکرات خوبی داشته اما یک دلیل وجود دارد که مانع از امضای قرارداد طرفین شده است. باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنان گزینه اولش برای سپردن هدایت تیم در لیگ بیست و یکم، محمود فکری است. مسئولان باشگاه که امسال قصد داشتند زودتر از فصل‌های قبل، تکلیف سرمربی را مشخص کنند […]


باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمود فکری مذاکرات خوبی داشته اما یک دلیل وجود دارد که مانع از امضای قرارداد طرفین شده است.

باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنان گزینه اولش برای سپردن هدایت تیم در لیگ بیست و یکم، محمود فکری است. مسئولان باشگاه که امسال قصد داشتند زودتر از فصل‌های قبل، تکلیف سرمربی را مشخص کنند تا بر اساس آن نیز بتوانند زودتر تیم را بسته و آماده حضور در لیگ کنند، درگیر مسائلی چون تامین منابع مالی کافی برای لیگ بیست و یکم هستند.
به گزارش ایسنا، باشگاه نفت حتی طی روزهای گذشته، جلسات خوبی برای ادامه همکاری با محمود فکری داشته اما عقد قرارداد بین طرفین مشروط به این است که مسئولان استانی بتوانند تا اواخر این هفته در بحث تامین منابع مالی به نفت مسجدسلیمان کمک کنند. در این صورت هم فکری روی نیمکت نفت می‌نشیند و هم می‌توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند. البته اگر این مهم تا آخر هفته جاری محقق شود، بازهم نفت زمان زیادی را از دست داده و کار سختی در پیش دارد.
حتی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز اعلام کرده است اگر تا پایان این هفته منبع مالی مشخصی برای حمایت از تیم مشخص نشود، استعفا می‌دهد زیرا هدف او بستن تیمی در شان مردم مسجدسلیمان بوده که با شرایط مالی موجود، شدنی نیست.
انتهای پیام