رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تکمیل ظرفیت پذیرش کرونا در دو بیمارستان این شهر خبر داد. دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان روند افزایشی بیماری در بهبهان ادامه دارد و به طور متوسط روزانه ۲۰۰ بیمار مثبت قطعی کرونا شناسایی می‌شوند. وی افزود: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های اختصاص داده […]


رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تکمیل ظرفیت پذیرش کرونا در دو بیمارستان این شهر خبر داد.

دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان روند افزایشی بیماری در بهبهان ادامه دارد و به طور متوسط روزانه ۲۰۰ بیمار مثبت قطعی کرونا شناسایی می‌شوند.
وی افزود: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های شهیدزاده و تامین اجتماعی تکمیل شده و در حال استفاده از بیمارستان ولی‌عصر هستیم.
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به خطر انتشار سوش لامبدا، گفت: در حال آماده‌سازی خود برای پیک آینده هستیم تا در صورت انتشار این سوش، دچار مشکل جدی نشویم.
وی افزود: همچنان مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. تقریبا بیشتر مبتلایان بر اثر نشست‌های خانوادگی، حضور در مراسم و یا مراکز تفریحی آلوده شده‌اند.
احدی با تاکید بر لزوم مراجعه افراد در تماس با موارد مثبت برای انجام تست، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی بیماران با حال بد به بیمارستان مراجعه می‌کنند که این مساله موجب افزایش مرگ و میر می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز واکسیناسیون در بهبهان، گفت: برخی گروه‌های سنی هنوز برای دریافت دوز اول واکسن مراجعه نکرده‌اند این در حالی است که اکثریت افرادی که فوت کردند آن‌هایی بودند که واکسن دریافت نکرده بودند.
انتهای پیام