عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ۳۴ سارق دستگیر شدند. سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح […]

عصر خوزستان:

دستگیری ۳۴ سارق در دزفول

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ۳۴ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۷۲ ساعت با هماهنگی مقام قضائی در شهرستان دزفول اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ سارق در این شهرستان شدند که متهمان در تحقیقات به‌عمل آمده به ۴۸ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۲.۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰  اطلاع‌رسانی کنند. 

منبع: ایرنا