رئیس کل دادگستری خوزستان از تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکارهای حقوقی در جهت تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات استان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگروه در راستای عمل به بیانات رئیس قوه قضاییه، کمک به توسعه پایدار و همه جانبه […]


رئیس کل دادگستری خوزستان از تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکارهای حقوقی در جهت تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگروه در راستای عمل به بیانات رئیس قوه قضاییه، کمک به توسعه پایدار و همه جانبه استان و اجرای سیاست‌های کلی نظام و برنامه توسعه کشور با نگاه به ابعاد منطقه‌ای تشکیل می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: امیدواریم با حضور مدیران ارشد استان خوزستان و تشکیل کمیته‌های تخصصی، مشکلات شناسایی و راهکارهای قضایی و غیر قضایی لازم در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه استان اندیشیده و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
مرادی گفت: دستگاه قضایی اگرچه وظیفه ذاتی برای اقدامات اجرایی ندارد اما بر اساس وظایف مصرح قانونی خود، از هیچ گونه کمک و مساعدتی در جهت توسعه استان خوزستان و کمک به رفع موانع و شکوفایی اقتصادی استان دریغ نمی‌کند.
رئیس شورای قضایی خوزستان تصریح کرد: جلسه اول این کارگروه با حضور مسئولان ارشد استان خوزستان به زودی تشکیل می‌شود.
انتهای پیام