عضو شورای شهر اهواز در خصوص روند انتخاب شهردار جدید اهواز توضیحاتی ارائه کرد. محمدمهدی مطیعی در مراسم آغاز احداث پارک محله‌ای برهان در بهارستان اهواز که امروز (۷ شهریورماه) انجام شد، با اشاره به برگزاری جلساتی از سوی اعضای شورای ششم اظهار کرد: دو سه جلسه در خصوص آسیب‌شناسی شوراهای ادوار گذشته برگزار شد […]


عضو شورای شهر اهواز در خصوص روند انتخاب شهردار جدید اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

محمدمهدی مطیعی در مراسم آغاز احداث پارک محله‌ای برهان در بهارستان اهواز که امروز (۷ شهریورماه) انجام شد، با اشاره به برگزاری جلساتی از سوی اعضای شورای ششم اظهار کرد: دو سه جلسه در خصوص آسیب‌شناسی شوراهای ادوار گذشته برگزار شد و سپس در خصوص تعیین و پرداخت اولویت‌های شهر نیز جلساتی برگزار شد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تعیین شاخص‌های شهردار اهواز، افزود: حدود ۴۰ نفر خارج از استان برای تصدی سکان شهرداری اهواز بررسی و در نهایت ۱۵ نفر انتخاب شدند که تعداد زیادی از مذاکرات منجر به ارائه برنامه این افراد شده است. این روند تا تعیین شهردار کلانشهر اهواز ادامه خواهد داشت.
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در کارکنان شهرداری در این دوران در خصوص وضعیت تغییرها و انتصابات، گفت: اعضای شورای ششم متفق‌القول هستند که برای تغییر هیچ کس اقدام عاجل انجام نشود و در یک بازه معقول و منطقی مدیریت‌های شهرداری ارزیابی شوند.
وی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای خدوم شهرداری اهواز از رویکرد شورای ششم آگاهی دارند و بر این اساس در حال فعالیت هستند که این موضوع، رضایت‌بخش است.
مطیعی در خصوص احداث پارک برهان نیز گفت: رویکرد شورای ششم در حوزه محیط زیست و فضای سبز، علمی و روزآمد خواهد بود و پیوست‌های مختلف مدنظر قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه باید همه پروژه‌ها بر اساس اولویت و رویکرد پایداری پیش بروند، افزود: در سالیان گذشته نیز اقدامات زیادی از جمله در حوزه زیباسازی و فضای سبز انجام شد اما آیا اکنون این پروژه‌ها فعال هستند و مورد بهره‌برداری قرار گرفته اند یا به پاشنه آشیل تبدیل شده‌اند؟ اعضای شورا متفق‌القول هستند که اگر قرار است پای کار پروژه‌ای بروند، حتما پیوست پایداری مد نظر قرار بگیرد. این پارک نیز در زمین ۹ هکتاری با کاربری‌های آموزشی، ورزشی و تجاری با این رویکرد احداث می‌شود.
انتهای پیام