رئیس مرکز بهداشت آبادان از تزریق بیش از ۱۲۰ هزار دوز واکسن، از آغاز برنامه واکسیناسیون تاکنون در این شهرستان خبر داد.  توفیق عنافچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز برنامه واکسیناسیون در آبادان تاکنون ۸۵ هزار نفر واکسن دوز اول و ۳۵ هزار نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند. به گزارش […]


رئیس مرکز بهداشت آبادان از تزریق بیش از ۱۲۰ هزار دوز واکسن، از آغاز برنامه واکسیناسیون تاکنون در این شهرستان خبر داد.

 توفیق عنافچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز برنامه واکسیناسیون در آبادان تاکنون ۸۵ هزار نفر واکسن دوز اول و ۳۵ هزار نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: علاوه بر واکسیناسیون گروه‌های هدف، کادر بهداشت و درمان، پاکبانان، نیروهای حمل و نقل عمومی، دانشجویان، پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، نیروهای راهنمایی و رانندگی، جانبازان، بیماران خاص و پیوند اعضا، کارمندان صدا و سیما، بانک‌ها، اداره دارایی، بهزیستی، فرودگاه، ملوانان، پرسنل زندان، زندانیان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه نیز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
 رئیس مرکز بهداشت آبادان بیان کرد: تمام مراکز خدمات جامع سلامت روستایی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ و همچنین ۶ مرکز تجمیعی در سطح شهرستان به صورت دو شیفت از ساعت ۷ تا ۱۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۱ واکسیناسیون همشهریان را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل مرکز بهداشت و واحد پیشگیری از بیماری‌ها در انجام واکسیناسیون گفت: از همشهریان گرامی که نوبت تزریق واکسن‌شان فرا رسیده می‌خواهیم برای تزریق واکسن اقدام کنند.
انتهای پیام