رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به اعلام نتایج جهش تحصیلی سال ۱۴۰۰، گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ در مجموع ۵۲۲ دانش‌آموز خوزستانی ارزیابی شدند که از این تعداد ۱۸۹ دانش آموز تایید نهایی شدند. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج آزمون جهش تحصیلی ۱۴۰۰ اعلام شده است و اولیای […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به اعلام نتایج جهش تحصیلی سال ۱۴۰۰، گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ در مجموع ۵۲۲ دانش‌آموز خوزستانی ارزیابی شدند که از این تعداد ۱۸۹ دانش آموز تایید نهایی شدند.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج آزمون جهش تحصیلی ۱۴۰۰ اعلام شده است و اولیای محترم می‌توانند با مراجعه یا تماس با مدرسه محل تحصیل فرزندان خود، از نتیجه آزمون جهش مطلع شوند.  
ممبینی با بیان اینکه آزمون جهش تحصیلی از ۱۶ تا ۲۵ مرداد سال جاری برگزار شد، افزود: برای برگزاری آزمون، استان را در هشت قطب آموزشی تقسیم کردیم. شهرهای اهواز، شوشتر، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، بهبهان، آبادان و ایذه به عنوان پایگاه‌های تخصصی اجرای آزمون انتخاب شدند.
وی در پایان خاطرنشان‌کرد: برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ در مجموع ۵۲۲ دانش‌آموز خوزستانی ارزیابی شدند که از این تعداد ۱۸۹ دانش آموز تایید نهایی شدند. 
انتهای پیام