عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان امیدیه گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای پرداخت بخشی از حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری امیدیه از سوی شرکت نفت تامین شد. مهران رفیعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار امروز به حساب شهرداری امیدیه واریز شد تا امکان پرداخت بخشی از حقوق کارکنان این شهرداری […]

عصر خوزستان:

۳۰ میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری امیدیه تامین شد

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان امیدیه گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای پرداخت بخشی از حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری امیدیه از سوی شرکت نفت تامین شد.

مهران رفیعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار امروز به حساب شهرداری امیدیه واریز شد تا امکان پرداخت بخشی از حقوق کارکنان این شهرداری فراهم شود.

وی گفت:شهرداری امیدیه در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده است و شورای تامین و فرمانداری این شهرستان تلاش دارد تا با تامین اعتبار از بخش های مختلف به شهرداری برای پرداخت حقوق پرسنل خود کمک کند.

فرماندار امیدیه با اشاره به اینکه از شهرداری و شورای شهر امیدیه انتظار می رود عملکرد بهتری را در پرداخت حقوق کارکنان خود داشته باشند اظهار داشت: شهرداری امیدیه ۱۰۰ نفر نیرو دارد که برای پرداخت حقوق آن ها ماهانه باید ۵۰ میلیارد ریال پرداخت کند.

وی گفت:کارکنان شهرداری امیدیه چهار ماه حقوق معوقه دارند و باید برای تامین مابقی حقوق و مزایای آن ها اعتبار بیشتری تامین کرد.

کارگران و کارکنان شهرداری امیدیه امروز دوشنبه برای سومین بار در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق و مزایای خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

منبع: ایرنا