عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: ۱۲ سارق مسلح زورگیر در شهرستان دزفول دستگیر و اموال سرقت شده کشف و ضبط شدند. منصور محمدی خباز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در یک ماه گذشته در شهرستان دزفول، به علت حساسیت موضوع […]

عصر خوزستان:

۱۲ سارق مسلح در دزفول دستگیر شدند

دزفول-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: ۱۲ سارق مسلح زورگیر در شهرستان دزفول دستگیر و اموال سرقت شده کشف و ضبط شدند.

منصور محمدی خباز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در یک ماه گذشته در شهرستان دزفول، به علت حساسیت موضوع شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت. 
وی افزود: پس از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی دزفول، در طول هفته گذشته ۱۲ سارق مسلح زورگیر دستگیر و ۶ موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی مسروقه و چندین قبضه سلاح جنگی و شکاری از سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول نیز اظهارداشت: مردم یقین داشته باشند نیروهای انتظامی در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی خوزستان و پشتیبانی قضایی دادستان عمومی و انقلاب دزفول اجازه نخواهند داد سارقان مسلح و اراذل و اوباش، امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

منبع: ایرنا