مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۴۴ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در خوزستان خبر داد. ارسلان غمگین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تعاون، قرار است ۲۸۸ طرح تعاونی در کشور افتتاح شود که ۴۴ طرح تعاونی از این طرح‌ها در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد. […]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۴۴ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در خوزستان خبر داد.

ارسلان غمگین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تعاون، قرار است ۲۸۸ طرح تعاونی در کشور افتتاح شود که ۴۴ طرح تعاونی از این طرح‌ها در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: ‌این طرح‌های تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی دو هزار و ۲۲۸ نفر در حوزه‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: طرح‌های تعاونی خوزستان در شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول، ایذه، اندیمشک، شوشتر، امیدیه، باغملک، باوی و اهواز افتتاح می‌شوند و نقش بسیار خوبی در حل مساله اشتغال این مناطق دارند.
غمگین با بیان اینکه تعاونی‌ها یکی از مولفه‌های مهم در اقتصاد هستند، گفت: در صورت اعتماد دولتمردان به حوزه تعاونی، می‌توان قدم‌های موثر و مهمی را در شکوفایی این بخش از اقتصاد برداشت.
انتهای پیام