عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سارقان تجهیزات شبکه مخابراتی که ارتباطات تلفنی و اینترنتی در مناطقی از شهرستان های رامهرمز و آبادان را مختل کرده بودند دستگیر شدند. رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری نیروی انتظامی و حراست مخابرات، سارقان منصوبات و تجهیزات مخابراتی و […]

عصر خوزستان:

سارقان تجهیزات مخابراتی در رامهرمز و آبادان دستگیر شدند

اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سارقان تجهیزات شبکه مخابراتی که ارتباطات تلفنی و اینترنتی در مناطقی از شهرستان های رامهرمز و آبادان را مختل کرده بودند دستگیر شدند.

رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری نیروی انتظامی و حراست مخابرات، سارقان منصوبات و تجهیزات مخابراتی و عاملان تخریب و قطعی شبکه فیبر نوری در شهرستان های رامهرمز و آبادان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی گفت: در این شرایط که پایداری ارتباطات برای انجام فعالیت روزانه مردم اهمیت زیادی دارد، متاسفانه تخریب و سرقت تجهیزات و کابل های شبکه مخابراتی در شهرها مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورده است.   

فلاح زاده ضمن تشکر از همکاری و همراهی  فرمانداری و پلیس آگاهی از عموم شهروندان خواست با مشاهده هر گونه تخریب و سرقت تجهیزات و اموال مخابراتی، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای این استان روند افزایشی یافته است.

با این روند بیشتر هزینه و انرژی شرکت مخابرات خوزستان صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده می‌شود.

منبع: ایرنا