عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر گفت: نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی خرمشهر روز یکشنبه با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت گروه‌های مردم نهاد و کانون‌های پیشرفت منطقه‌ای آغاز شد. محمود غلام‌زاده روز یکشنبه ، بیان کرد: منطقه کوی سوم خرداد جزو ۴۰ نقطه هدف […]

عصر خوزستان:

نخاله‌برداری معابر خرمشهر توسط گروه‌های مردم نهاد آغاز شد

آبادان – ایرنا – معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر گفت: نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی خرمشهر روز یکشنبه با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت گروه‌های مردم نهاد و کانون‌های پیشرفت منطقه‌ای آغاز شد.

محمود غلام‌زاده روز یکشنبه ، بیان کرد: منطقه کوی سوم خرداد جزو ۴۰ نقطه هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده گام نخست عملیات اجرایی پروژه‌های این نهاد در قالب طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی مناطق شهری و روستایی آغاز شد.
وی افزود: در این مرحله، نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی و نخاله‌برداری را در اختیار کانون پیشرفت منطقه‌ای کوی سوم خرداد خرمشهر گذاشته تا این کانون با مشارکت اهالی منطقه هدف، نسبت به پاکسازی محیط محلات خود اقدام کنند.
غلام زاده با اشاره به استمرار عملیات این پروژه در دیگر مناطق هدف، بیان کرد: علاوه بر مناطق هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، شهروندان دیگر مناطق و محلات غیر هدف این نهاد می‌توانند درخواست خود را از طریق فضای‌مجازی به شماره تلفن همراه ۰۹۰۲۱۱۱۱۴۸۸ ارسال کنند.
به گفته معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، نخاله‌برداری و پاکسازی مناطق هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از امروز آغاز و تا نیمه مهردر مناطق خرمشهر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا