عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیراموربرق منطقه یک اهواز گفت: شبکه برق مسیر روستای چمغازی واقع در شرق اهواز به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر وارد مدار شد. آرش بندارزاده دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: به منظور بهره مندی بخش‌های توسعه یافته و جدید الاحداث روستاهای اهواز از برق پایدار، شبکه […]

عصر خوزستان:

برقرسانی به روستای چمغازی از توابع اهواز

اهواز – ایرنا – مدیراموربرق منطقه یک اهواز گفت: شبکه برق مسیر روستای چمغازی واقع در شرق اهواز به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر وارد مدار شد.

آرش بندارزاده دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: به منظور بهره مندی بخش‌های توسعه یافته و جدید الاحداث روستاهای اهواز از برق پایدار، شبکه برق روستای چمغازی با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

بندارزاده افزود: با فراگیر شدن کاربرد صنعت برق استفاده از انرژی به بخش جدائی ناپذیر از زندگی تبدیل شده است و تلاش ما در مجموعه برق اهواز صیانت از حقوق شهروندی و تامین برق مطمئن و پایدار در تمام نقاط این کلانشهر است. 

وی در خصوص تجهیزات بکار رفته در این پروژه گفت: شبکه برق مسیر روستای چمغازی شامل ۲ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه ترانس برق بوده ضمن اینکه تعداد ۲۰ اشتراک برق به اهالی روستا واگذار شد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

منبع: ایرنا