رئیس شورای شهر اهواز در خصوص کمبود نیرو در برخی مناطق با وجود داشتن نیروی مازاد در شهرداری اهواز گفت: با وجود اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری اهواز متورم شده است، در کف میدان مثلا در رفت و روب ضعیف هستیم و علت این مساله، کمبود نیرو مطرح می‌شود. سیاوش محمودی در هفتمین جلسه شورای […]


رئیس شورای شهر اهواز در خصوص کمبود نیرو در برخی مناطق با وجود داشتن نیروی مازاد در شهرداری اهواز گفت: با وجود اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری اهواز متورم شده است، در کف میدان مثلا در رفت و روب ضعیف هستیم و علت این مساله، کمبود نیرو مطرح می‌شود.

سیاوش محمودی در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۵ شهریورماه) برگزار شد، با بیان اینکه سرمایه اصلی یک سازمان نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: امروزه برای ارزیابی یک مجموعه به منابع انسانی آن توجه می‌شود زیرا راه رشد، پیشرفت و نیل به اهداف، در گرو منابع انسانی است و مابقی مسائل با اراده، مدیریت و توانمندی منابع انسانی ایجاد می‌شود. 
به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از مسائل شورا و شهرداری اهواز مساله داشتن منابع انسانی توانمند، با انگیزه و مهارت کافی است تا به  اهداف خود برسیم. 
رئیس شورای شهر اهواز گفت: در دو دهه اخیر تمام شهرداری‌ها به ویژه شهرداری اهواز در موضوعات مختلف به دلیل عدم نظام‌مندی و مشکلات ساختاری، دچار مشکلاتی شده‌اند.
وی بیان کرد: در این بازه زمانی آزمونی برای جذب نیرو نداشتیم که این مساله موجب شده است خارج از ساختار در سراسر کشور به ویژه اهواز نیرو جذب شود. 
محمودی افزود: حوزه منابع انسانی برای داشتن سازمان پویا و چابک نیاز به آموزش، توانمندسازی و سازمان‌دهی منابع انسانی دارد. جای خالی کنترل و نظارت نیز در این خصوص بسیار دیده می‌شود که باید به صورت جدی دنبال شود. 
وی در خصوص کمبود نیرو در برخی مناطق با وجود داشتن نیروی مازاد در شهرداری اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری اهواز متورم شده است، در کف میدان مثلا در رفت و روب ضعیف هستیم و علت این مساله، کمبود نیرو مطرح می‌شود. با وجود این موضوعات چرا باید کمبود نیرو داشته باشیم؟ 
رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه باید هر کسی عمل بر اساس چارچوب را وظیفه خود بداند، گفت:  یکی از خواسته‌های ما از شهردار منتخب، سازمان‌دهی و آموزش و توانمندسازی نیروها است. شهرداری که انتخاب می‌شود باید برنامه‌ها و اقدامات شورا و شهرداری را به مردم گزارش دهد.
انتهای پیام