عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: شهیدای ناجا برای استقلال و امنیت اقتصادی، روانی و خانوادگی جامعه خون خود را نثار انقلاب و کشور می‌کنند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید امنیت مهدی آزمون اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته شهیدانی در راه استقلال، امنیت و سلامت تقدیم […]

عصر خوزستان:

شهدای ناجا در صف اول حفظ امنیت کشور قرار دارند

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: شهیدای ناجا برای استقلال و امنیت اقتصادی، روانی و خانوادگی جامعه خون خود را نثار انقلاب و کشور می‌کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید امنیت مهدی آزمون اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته شهیدانی در راه استقلال، امنیت و سلامت تقدیم کرده است.

وی یکی از افتخارت نظام جمهوری اسلامی را امنیت در سراسر کشور دانست و افزود: همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: مهدی آزمون آخرین شهید راه امنیت و استقرار کشور در راه مبارزه با سارقین مسلح شهید شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به خانواده آن افزود: از ویژگی‌های این شهید حضور همیشگی در نماز جمعه، پاکدستی، تواضع و گره‌گشایی رفع مشکلات مردم در حوزه مأموریتش بود.

به گزارش ایرنا سرگرد”مهدی آزمون”  عصر سه‌شنبه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه توسط شرور مسلح به شهادت رسید.

پیکر این شهید پس از تشییع در آبادان برای خاکسپاری به شهرستان باغملک منتقل می‌شود.

آیین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ساعت ۱۶ امروز از ورودی شهر صیدون به طرف گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا