عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت:قاتل سرگرد شهید “مهدی آزمون” با اقدامات امنیتی و انتظامی شناسایی شده و به زودی دستگیر می شود. سرهنگ مختار حیدری روز پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت ، اظهار داشت: دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت […]

عصر خوزستان:

قاتل شهیدمدافع امنیت در آبادان شناسایی شد

آبادان – ایرنا – معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت:قاتل سرگرد شهید “مهدی آزمون” با اقدامات امنیتی و انتظامی شناسایی شده و به زودی دستگیر می شود.

سرهنگ مختار حیدری روز پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت ، اظهار داشت: دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت کشور با تمام توان وارد میدان شده و در این زمینه تمرکز خود را به استان خوزستان معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه شاهد فعالیت گروه های تکفیری به منظور اختلال در امنیت هستیم افزود: پرسنل نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با ناامنی و اقدامات دشمنان بوده و در چند ماه اخیر شهدای گرانقدری از این نیرو در راه تامین امنیت استان خوزستان و کشور به شهادت رسیدند.

سرهنگ حیدری گفت:بدون شک همه پرسنل جان‌برکف ناجا مشتاق شهادت هستند و از مطالبه عموم مردم که همانا امنیت است کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود:همانگونه که قاتلان شهید “سجاد دالمن” از ماموران انتظامی شهرستان دزفول دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند قاتل شهید آزمون نیز بزودی دستگیر و مجازات خواهد شد.

به گزارش ایرنا سرگرد”مهدی آزمون”  عصر سه‌شنبه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه توسط شرور مسلح به شهادت رسید.

سارق و شرور مسلح عامل این جنایت که متواری است شناسایی شده و تحت تعقیب نیروی انتظامی است.

منبع: ایرنا