استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل پوشش واکسیناسیون گفت: برای بازگشایی مراکز آموزشی باید نحوه کنترل بیماری و پوشش واکسیناسیون، اطمینان‌بخش باشد. صادق خلیلیان در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که امروز (۲۰ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تامین امکانات توسط دستگاه‌های اجرایی و مراکز مهم برای گسترش واکسیناسیون بسیار […]


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل پوشش واکسیناسیون گفت: برای بازگشایی مراکز آموزشی باید نحوه کنترل بیماری و پوشش واکسیناسیون، اطمینان‌بخش باشد.

صادق خلیلیان در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که امروز (۲۰ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تامین امکانات توسط دستگاه‌های اجرایی و مراکز مهم برای گسترش واکسیناسیون بسیار در کاهش هزینه و افزایش سرعت واکسیناسیون تاثیرگذار است. 
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سرعت در واکسیناسیون موفقیتی برای ما است، گفت: با تلاش کادر بهداشت و درمان، نیروهای مسلح، بسیج و گروه‌های جهادی، روند بیماری در خوزستان کاهش یافته که جای امیدواری است.
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل پوشش واکسیناسیون بیان کرد: حدود دو سال است که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند. این وضعیت آسیب جدی به مدارس و تحصیلات تکمیلی وارد می‌کند. برای بازگشایی مراکز آموزشی باید نحوه کنترل بیماری و پوشش واکسیناسیون، اطمینان‌بخش باشد.
وی با بیان اینکه تاکنون دولت پشتیبانی از مشاغل تعطیل شده را به خوبی پوشش نداده است، افزود: برنامه‌ریزی شده است که تا آبان‌ماه واکسیناسیون در خوزستان تکمیل شود و سپس با هماهنگی مرکز، به اماکن گردشگری و فرهنگی، مدارس، دانشگاه‌ها و اصنافی که در این شرایط تعطیل هستند، به تدریج اجازه فعالیت خواهیم داد تا جامعه به روال عادی خود برگردد. 
خلیلیان گفت: اگر کمی وضعیت اقتصادی سر و سامان داده شود، بسیاری از مشکلات کنونی و هزینه‌های دولت کاهش می‌یابد.
انتهای پیام