معاون آموزشی، تحقیقاتی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پوشش صد درصدی واکسیناسیون دانشجویان، گفت: آموزش در ترم آینده ترکیبی است. دکتر محمد صباغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش ترم آینده ترکیبی است؛ درصدی از درس‌های تئوری به صورت حضوری و مجازی و درس‌های کارورزی و کارآموزی کاملا حضوری برگزار […]


معاون آموزشی، تحقیقاتی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پوشش صد درصدی واکسیناسیون دانشجویان، گفت: آموزش در ترم آینده ترکیبی است.

دکتر محمد صباغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش ترم آینده ترکیبی است؛ درصدی از درس‌های تئوری به صورت حضوری و مجازی و درس‌های کارورزی و کارآموزی کاملا حضوری برگزار می‌شوند. این برنامه تاکنون ابلاغ شده و به احتمال بسیار زیاد عملی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به شرایط و رنگ‌بندی هر شهر، آموزش ترکیبی خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی خواهیم کرد که چند درصد از دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند.
معاون آموزشی، تحقیقاتی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به واکسیناسیون صد درصدی دانشجویان، بیان کرد: همه دانشجویان کارآموز و کارورز واکسن دریافت کرده‌اند. همچنین همه دانشجویانی که برای درس‌های عملی ترم گذشته در دانشگاه حضور داشتند، واکسینه شده‌اند و البته اعلام کردیم سایر دانشجویان نیز هیچ محدودیتی برای دریافت واکسن ندارند. در نهایت می‌توان گفت که در واکسیناسیون دانشجویان، پوشش صد درصدی صورت گرفته است مگر اینکه خود دانشجو برای دریافت واکسن حضور پیدا نکرده باشد.
صباغان با اشاره به برنامه دانشکده برای جلوگیری از ایجاد تجمع در خوابگاه‌های دانشجویی، عنوان کرد: در صورت حضوری شدن آموزش، برای جلوگیری از ایجاد تجمع در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت عمل خواهیم کرد. البته برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که تنها درصدی از دانشجویان حضور داشته باشند تا شاهد ایجاد تجمع نباشیم.
وی در پایان در خصوص زمان آغاز نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، گفت: آغاز ترم جدید احتمالا از ۱۵ مهر باشد. البته با توجه به اینکه شرایط هر دانشگاه براساس وضعیت شهر و رنگ‌بندی کرونایی، متغیر و آغاز نیم‌سال نیز متاثر از آن است، برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی بستگی به خروج از پیک کرونا دارد.
انتهای پیام