معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: طرح های ضربتی در نظر گرفته شده برای حل مشکل دفع آب های سطحی در اهواز، باید پیش از آغاز بارندگی ها و تا نیمه آبان ماه به اتمام برسند. فاضل عبیات در جلسه بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی که امروز ۲۰ شهریورماه در اهواز […]


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: طرح های ضربتی در نظر گرفته شده برای حل مشکل دفع آب های سطحی در اهواز، باید پیش از آغاز بارندگی ها و تا نیمه آبان ماه به اتمام برسند.

فاضل عبیات در جلسه بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی که امروز ۲۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی خوزستان و اهواز، مساله آب و فاضلاب است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: برای حل مشکلات آب و فاضلاب اهواز برنامه های در دست اجرا به دو دسته بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم شده اند.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آنچه اکنون مایه نگرانی است، اقداماتی است که باید در کوتاه مدت برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر در شهر اهواز انجام شود.
عبیات عنوان کرد: مساله اصلی در این زمینه بر عهده شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرداری اهواز است و این دو دستگاه در حال انجام طرح هایی برای حل مشکلات این بخش پیش از آغاز بارندگی ها هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه همراهی و همکاری خوبی میان این دو دستگاه به وجود آمده است تا به طور ضربتی در پروژه های ۵۷گانه در نظر گرفته شده برای اهواز فعالیت کنند.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: امسال باروی کار آمدن شورای شهر جدید اهواز، طرح ضربتی شماره ۲ اهواز تدوین شده است که همه این طرح ها پیش از آذرماه و تا نیمه آبان ماه باید به اتمام برسد.
عبیات بیان کرد: لایروبی شبکه فاضلاب اهواز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که باید در اهواز اجرایی شود. تعمیرات و اورهال کردن ایستگاه های پمپاژ نیز دیگر مساله ای است که در حال اجرایی شدن است.
انتهای پیام