هفت خوزستانی برای حضور در رقابت‌های بدنسازی جهانی و آسیایی به عضویت تیم‌ملی درآمدند. با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، پرورش اندام و بادی کلاسیک، نفرات تیم‌ملی برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان و جهانی اسپانیا معرفی شدند که نام هفت خوزستانی برای لیست اعزامی به این دو رقابت، دیده […]


هفت خوزستانی برای حضور در رقابت‌های بدنسازی جهانی و آسیایی به عضویت تیم‌ملی درآمدند.

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، پرورش اندام و بادی کلاسیک، نفرات تیم‌ملی برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان و جهانی اسپانیا معرفی شدند که نام هفت خوزستانی برای لیست اعزامی به این دو رقابت، دیده می‌شود.
به گزارش ایسنا، در بخش فیزیک کلاسیک علی عسگری و سجاد حیدری به ترتیب در دسته اول و دسته چهارم، در بادی کلاسیک احمدرضا عبدالهی در دسته اول، در پرورش اندام نیز عزیز معرفی در وزن ۸۰ کیلوگرم و در فیزیک ابراهیم امیدی در دسته دوم، خوزستانی‌های شرکت‌کننده در مسابقات جهانی اسپانیا هستند.
همچنین در پرورش اندام مسلم صحتی اصل در وزن ۵۵ کیلوگرم و فرشاد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان به عضویت تیم‌ملی درآمدند.
انتهای پیام