عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت:۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ مدرسه در یک سال گذشته در شهرستان باغملک ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است. به گزارش ایرنا محمود میر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای دورتو باغملک بیان […]

عصر خوزستان:

ساخت ۵۰ کلاس درس در شهرستان باغملک در یکسال گذشته

اهواز – ایرنا – معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت:۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ مدرسه در یک سال گذشته در شهرستان باغملک ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش ایرنا محمود میر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه در روستای دورتو باغملک بیان کرد: این واحد آموزشی با مشارکت خیّر نیک اندیش، بهنام زادبهگان در شهرستان باغملک ساخته شده است.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیران خوزستان در ساخت مدرسه افزود: این مدرسه در مساحت ۹۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۴۵ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال با مشارکت این نیکوکار ساخته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به فعال بودن پروژه‌های ساخت مدارس با وجود شیوع کرونا ادامه داد:ساخت مدارس در خوزستان با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا متوقف نشد.

خیران مدرسه ساز خوزستان از ابتدای امسال تاکنون با کمک ۲ هزار میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه، رتبه نخست را در مشارکت خیران در سطح کشور کسب کرده‌اند.

بر اساس اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تا پایان امسال ۲ هزار کلاس درس در استان ساخته خواهد شد.

منبع: ایرنا