دپارتمان تخصصی اهواز ملک به عنوان یکی از بزرگترین مراجع ملکی در جنوب کشور جهت توسعه‌ی کسب و کار خود در نظر دارد ۱۰۰ نفر در ۱۲ ردیف شغلی را استخدام نماید. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اهوازملک، این مجموعه به عنوان معتبرترین هلدینگ تخصصی ملک در جنوب کشور توانسته در زمان شروع پاندمی کرونا […]


دپارتمان تخصصی اهواز ملک به عنوان یکی از بزرگترین مراجع ملکی در جنوب کشور جهت توسعه‌ی کسب و کار خود در نظر دارد ۱۰۰ نفر در ۱۲ ردیف شغلی را استخدام نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اهوازملک، این مجموعه به عنوان معتبرترین هلدینگ تخصصی ملک در جنوب کشور توانسته در زمان شروع پاندمی کرونا تا الان رشدی ۲۰۰ درصدی را داشته باشد و این مجموعه که شعارش همیشه به روز بودن است با الگوگیری از برندهای موفق در این حوزه و اخذ روش‌های نوین کسب کار سعی در ارتقای کیفیت بازار مسکن و مستغلات در کشور را دارد.
ما در اهواز ملک تمام تلاش هایمان را می‌نماییم که افرادی را در تیم خودمان داشته باشیم که ضمن بهره‌مندی از شایستگی‌های مورد نیاز، محیط متناسب و هم راستا با قابلیت‌ها و علایق و نیازهای آنها باشد. بدون تردید برخورداری از سرمایه انسانی جوان و متخصص و علاقمند به توسعه و رشد فردی و سازمانی دلیل اصلی موفقیت و رسیدن به جایگاه های بالاتر می باشد.

مزایای  استخدام در اهوازملک:
-برنامه‌های آموزشی و تخصصی و عمومی
-تسهیلات رفاهی-تسهیلات ورزشی
 -امکانات تفریحی و گردشگری
-اینترنت رایگان
-کارت شهر خرید
– فضای استراحت و نمازخانه
-اتاق فکر
– اختصاص فضای مجهز برای آموزش های داخلی
 –پاداش های عملکردی و دوره ای

برای اطلاع بیشتر از ردیف‌های شغلی و ارسال رزومه و تهیه‌ی فرم استخدام می‌توانید با مراجعه به سایت اهواز ملک به نشانی
https://www.ahvazmelk.com/jobs-top
 و یا واتساپ شماره‌ی ۰۹۱۶۲۳۰۰۶۸۰ اقدام نمایید.
لینک اینستاگرام اهوازملک:
https://instagram.com/ahvazmelk
انتهای رپرتاژ آگهی