عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: هدف اصلی دولت انقلابی و مردمی در مساله خانواده و زنان، این است که محرومیت‌ها از جامعه زنان در کشور به صورت فراگیر و با رعایت عدالت برطرف شود. به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از […]

عصر خوزستان:

رفع محرومیت و رعایت عدالت برای زنان از اهداف دولت سیزدهم است

اهواز – ایرنا – معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: هدف اصلی دولت انقلابی و مردمی در مساله خانواده و زنان، این است که محرومیت‌ها از جامعه زنان در کشور به صورت فراگیر و با رعایت عدالت برطرف شود.

به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای گردشگری و صنایع دستی طویبه شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سفر ۲ روزه خود به خوزستان وضعیت زنان در جنبه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم.

وی گفت: در این سفر با برخی زنان شاغل، ان جی اوهای فعال در ارتباط با زنان، زنان کارآفرین دیدار، و نیز از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز دیدن کردم تا برای گسترش فعالیت بانوان بتوانیم قدم هایی برداریم.

وی با بیان اینکه هدف اساسی ما حذف و کم شدن محرومیت‌ها در حوزه زنان است ادامه داد: رسیدگی به شرایط زنان بد سرپرست نیز از برنامه‌های دولت است.

وی گفت: به دنبال این هستیم برای زنان شرایط کار و اشتغال را فراهم کنیم تا با عزت روی پای خود بایستند و با تامین بودجه این زنان را زیرپوشش بیمه قرار دهیم.

خزعلی افزود: اگر زنان از نظر بیمه، کار و مسکن خیالشان راحت باشد با آرامش فرزندانشان ر ا بزرگ می‌کنند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به زبان عربی گفت: هدف اساسی ما محرومیت زدایی برای زنان و برگزاری عدالت فراگیر است.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در سفری ۲ روزه عصر چهارشنبه وارد خوزستان شد و با حضور در چند برنامه و نشست، مسایل زنان خوزستان را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین با استاندار خوزستان در خصوص وضعیت و مشکلات زنان در این استان دیدار کرد. خزعلی شامگاه پنجشنبه اهواز را به قصد تهران ترک کرد.

منبع: ایرنا