عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: روحیه مردم در این شرایط سخت اقتصادی باید از سوی نیروهای بسیجی و جهادی و دولت حفظ شود. به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در همایش گنجینه‌های ایثار و عفت در محل قرارگاه جنوب غرب کربلا در اهواز بیان کرد: دوران […]

عصر خوزستان:

معاون رییس جمهوری: روحیه مردم در شرایط سخت اقتصادی باید حفظ شود

اهواز- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: روحیه مردم در این شرایط سخت اقتصادی باید از سوی نیروهای بسیجی و جهادی و دولت حفظ شود.

به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در همایش گنجینه‌های ایثار و عفت در محل قرارگاه جنوب غرب کربلا در اهواز بیان کرد: دوران جنگ تحمیلی روحیه همکاری و اتحاد را بین مردم و جوانان ایجاد کرد، اما مشکلات کنونی اقتصادی فشارهای روحی برای مردم ایجاد کرده که باید این فشار و سختی را کاهش داد.

وی گفت: با مقاومت هایی که در بین مردم ایران وجود دارد همواره در برابر دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان پیروز خواهیم شد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: در دوران دفاع مقدس مادران و زنان این مرز و بوم به رسالت خود به خوبی عمل کردند و در این دوران نیز در شرایطی که جنگ نرم در حال رخ دادن است و دشمنان به دنبال خدشه دار کزدن تمدن و اصالت مردم ایران هستند به بهترین شکل مقاومت می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این‌ آیین بیان کرد: با رهبری‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ۴۲ سال است که نظام و مردم در مقابل دسیسه های دشمنان راه روشنی را دنبال می‌کنند.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور افزود: دشمن تلاش داشت با جنگ تحمیلی انقلاب پر شکوه اسلامی را دچار تزلزل کند اما با وجود مردم و جوانان انقلابی به هدف خود نرسید.

وی گفت: زنان و دختران ایران در تمامی عرصه ها و سختی ها بهترین عملکرد را داشته‌اند و باعث افتخار آفرینی برای این مرز و بوم شدند.

معاون ریییس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر روز چهارشنبه سفری ۲ روزه را به خوزستان آغاز کرد.

دیدار با زنان‌ موفق و کار آفرین، شرکت در آیین نواختن زنگ شکوفه ها و حضور در نشست های بررسی مسایل و مشکلات زنان در خوزستان از برنامه‌های سفر وی است.

منبع: ایرنا