استاندار خوزستان در پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، در پیام صادق خلیلیان آمده است: “إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ حادثه تاسف‌بار و دلخراش آتش‌سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای مرحوم “علی لندی” موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید. وصف ایثار و […]


استاندار خوزستان در پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، در پیام صادق خلیلیان آمده است:

“إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

حادثه تاسف‌بار و دلخراش آتش‌سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای مرحوم “علی لندی” موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

وصف ایثار و از خودگذشتگی این نوجوان دلیر که برای حفظ جان دو مادر رهسپار میدان حادثه شد و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار نمود و جان شیرین خویش را در راه نجات هموطنان فدا کرد، در کلام نمی گنجد.

شهادت این نوجوان در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بار دیگر به همگان نشان داد که روح ایثار و فداکاری توام با احساس مسئولیت در نهاد و ضمیر مردمان این مرز و بوم ریشه‌ای عمیق و کهن داشته و جوانان و نوجوانان شجاع این سرزمین در تمام دوران‌ها و اعصار، در راه خدمت به جامعه و مردم آماده جانفشانی و خلق حماسه‌های ماندگار هستند.

اینجانب هزاران درود بر شرف و بزرگی وجدان این عزیز می‌فرستم و همراه با تمام ایرانیان به احترام این قهرمان سر تعظیم فرود آورده و مصیبت را به مردم عزیز ایران خصوصا خانواده مکرم و داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روح این نوجوان غیور و دلیر رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان”

انتهای پیام