رییس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد و جزو پنج استان اول است. مهرعلی باران چشمه در حاشیه مجمع سالانه هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد که بابت این شرایط از رییس هیات […]


رییس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد و جزو پنج استان اول است.

مهرعلی باران چشمه در حاشیه مجمع سالانه هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد که بابت این شرایط از رییس هیات و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می کنم. اقدامات خوبی برای این رشته در خوزستان انجام شده است و تقریبا تمام شهرستان ها نیز از وضع موجود ابراز رضایت داشتند.
وی با بیان این که هیات خوزستان در تقسیم بندی و امتیاز دهی فدراسیون در وضعیت بسیار مطلوب بوده و جزو پنج استان اول است، افزود: این بدان معنی است که آغاجری رییس هیات و تیم مدیریتی همراه، زحمات بسیاری کشیده اند.
رییس فدراسیون ورزش های رزمی خاطر نشان کرد: تا اواخر سال ۹۸ که فعالیت ها به صورت فیزیکی ادامه داشت، استان خوزستان عملکرد خوبی داشت و با همه گیری کرونا نیز خوزستان در بخش کلاس های آموزشی که به صورت مجازی بوده، بازهم جزو هیات های برتر کشور است و ما به نوبه خودمان رضایت داریم. ضمن این که مدیرکل ورزش استان نیز عنوان کرد که این هیات از وضعیت خوبی برخوردار است.
وی عنوان کرد: ورزش با همه گیری کرونا بسیار آسیب دید و ورزش های رزمی نیز بیشترین آسیب را متحمل شدند و ان‌شاءالله با برچیده شدن این ویروس بتوانیم فعالیت های مان را از سر بگیریم. باتوجه به خوب پیش رفتن شرایط واکسیناسیون، تلاش می کنیم به زودی باشگاه ها را برای فعالیت بازگشایی کنیم.
انتهای پیام