عصر خوزستان: اندیمشک-ایرنا-اجتماع بزرگ عزاداران حسینی روز دوشنبه با حضور رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان و  مردم مومن شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام برگزار شد. به گزارش ایرنا امام جمعه اندیمشک در اجتماع عزاداران اربعین حسینی در جوار مقبره شهدای گمنام اندیمشک گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) با قیام […]

عصر خوزستان:

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در اندیمشک برگزار شد

اندیمشک-ایرنا-اجتماع بزرگ عزاداران حسینی روز دوشنبه با حضور رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان و  مردم مومن شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه اندیمشک در اجتماع عزاداران اربعین حسینی در جوار مقبره شهدای گمنام اندیمشک گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) با قیام خود بزرگترین راه سعادت و آزادگی را به بشریت نشان داد.

حجت الاسلام سید کمال موسوی افزود: این راه بزرگ، راه سعادت، انسانیت، کمال، رها شدن از قید و بندهای دنیایی و رسیدن به عزت و سرافرازی است.
وی اظهارداشت: خون پاک و جوشان حضرت امام حسین (ع) سیلی شد که تمام ابرقدرتهای زمان خود را نابود کرد و اینک نیز مکتب سیدالشهدا(ع) مکتبی انسان ساز و در برابر ابرقدرت‌ها است.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: ایرانی ها و شیعیان ایرانی بیشترین بهره را از این مکتب برده و با پیروی از راه امام حسین (ع) حماسه های ماندگاری در دوران پرافتخار دفاع مقدس رقم زدند.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به برکت پیروی از مکتب عاشورا، شکوه، آزادی، استقلال و سرافرازی ایران اسلامی را به ارمغان آورد.
امام جمعه اندیمشک از حضور با شور و شعور مردم خداجوی شهرستان در مراسم ایام محرم و اربعین حسینی قدردانی کرد.

مراسم ویژه اربعین حسینی از اول مهر در مقبره شهدای گمنام با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده و تا دهم مهرماه ادامه دارند.

منبع: ایرنا