عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان با تسلیت اربعین حسینی به سوگواران سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حماسه حسینی به بشریت درس مقاومت و نپذیرفتن ظلم آموخت. به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان بیان کرد: اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان: حماسه حسینی درس مقاومت به بشریت آموخت

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان با تسلیت اربعین حسینی به سوگواران سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حماسه حسینی به بشریت درس مقاومت و نپذیرفتن ظلم آموخت.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان بیان کرد: اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشورا است که جان‌های مومنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می‌زند.

وی اربعین را روز زنده نگه‌داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا دانست و افزود: حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و چراغ راه آزادمردان و مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت.

استاندار خوزستان اظهارداشت: امید است همواره با شور و شعور حسینی در مسیر و مدار مکتب عاشورا، ادامه دهنده راه شهیدان و پیرو نهضت حسینی باشیم.

وی فرارسیدن اربعین حسینی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام عزه)، ملت دیندار ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و مومن خوزستان و همه دلدادگان آل الله (ع) تسلیت گفت و افزود: امید است بیش از پیش از آموزه‌های نهضت حسینی (ع) بهره بگیریم.

منبع: ایرنا