مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه در مهر امسال حدود ۷۵۰ کلاس و تا پایان سال ۸۵۰ کلاس، به کلاس‌های درس استان اضافه خواهد شد، گفت: جمعا حدود هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان خوزستان به بهره‌برداری خواهد رسید. علی قربانی امروز (۶ مهر) در حاشیه افتتاح یک مدرسه در […]


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه در مهر امسال حدود ۷۵۰ کلاس و تا پایان سال ۸۵۰ کلاس، به کلاس‌های درس استان اضافه خواهد شد، گفت: جمعا حدود هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان خوزستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

علی قربانی امروز (۶ مهر) در حاشیه افتتاح یک مدرسه در شهرستان شادگان، اظهار کرد: امروز یک مدرسه شش کلاسه در دارخوین با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی بانک پاسارگاد و اعتبارات دولتی، در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر و زیربنای ۳۰۰ متر افتتاح شد.  
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: امروز همزمان تعداد دیگری مدرسه در شهرستان‌های دیگر افتتاح خواهیم کرد. در مهر سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵۰ کلاس و تا پایان سال ۸۵۰ کلاس اضافه خواهد شد؛ جمعا حدود هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در زمینه مشارکت خیرین نیز استان خوزستان با کمک بیش از ۲۴۰ میلیارد تومانی تا این لحظه در صدر قرار دارد و به همان نسبت دولت سعی کرده امکاناتی بدهد تا پروژه‌های خیرساز تکمیل شوند. امیدواریم با تزریق بهتر اعتبارات بتوانیم نواقص را رفع و به دانش آموزان خدمت کنیم.
همچنین زیبا صالح‌پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز نهادی است که بیش از دو دهه در کشور در حال فعالیت است. خوشبختانه این مجمع در استان ما توانسته در زمره بهترین رتبه‌های کشور قرار گیرد و در سال گذشته از هزار و ۳۰۰ کلاس درسی که ساخته شد، ۹۰۰ کلاس توسط خیرین احداث شد.
وی در پایان افزود: ما در بحث مشارکت خیرین در بین استان‌های کشور جایگاه ممتازی داریم.
به گزارش ایسنا، امروز همچنین یک مدرسه دوکلاسه در روستای کاظم حیدر شاوور، در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و زیربنای کل ۱۱۰ متر مربع به بهره برداری رسید.
انتهای پیام