به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، روز پنجشنبه هفته گذشته مانور آتش‌نشانی در بوستان ساحلی علی‌ کله برگزار شد که در جریان این مانور، یک آتش‌نشان دچار سانحه شد و جان باخت. مراسم تشییع وی امروز برگزار شد اما طبق گفته فرماندار دزفول تاکنون علت دقیق این حادثه مشخص نشده است. علی فرهمندپور […]


به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، روز پنجشنبه هفته گذشته مانور آتش‌نشانی در بوستان ساحلی علی‌ کله برگزار شد که در جریان این مانور، یک آتش‌نشان دچار سانحه شد و جان باخت. مراسم تشییع وی امروز برگزار شد اما طبق گفته فرماندار دزفول تاکنون علت دقیق این حادثه مشخص نشده است.

علی فرهمندپور فرماندار دزفول در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات جان باختن این آتش‌نشان حین مانور امداد و نجات، اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه (۸ مهرماه) مانور آتش‌نشانی با حضور ۳۰ آتش‌نشان در بوستان ساحلی علی کله برگزار شد که شامل مانور حریق، کوهستان و نجات غریق در رودخانه بود.
وی افزود: برای اجرای مانور نجات غریق، حسین صفری آتش‌نشان ۳۲ ساله به عنوان فرد غرق‌شده به زیر آب رفت اما دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
فرماندار دزفول با اشاره به تمرین آتش‌نشانان پیش از اجرای مانور، بیان کرد: کپسول اکسیژن نیز برای مواقع ضروری زیر آب برای نیروها در نظر گرفته شده بود اما علت استفاده نکردن فرد حادثه‌دیده از این کپسول مشخص نیست.
فرهمندپور گفت: ابعاد و علت این حادثه هنوز مشخص نشده است. پزشکی قانونی کالبدشناسی را انجام داده اما جواب آن به دست ما نرسیده است.
وی افزود: مراسم تشییع این آتش‌نشان امروز برگزار شد و ساعت ۲۰ نیز مراسم یادبودی برای وی برگزار می‌شود.

انتهای پیام