عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پویش شور عاطفه‌ها با شعار با هم مشق محبت بنویسیم در دزفول آغاز شده است. به گزارش ایرنا مسعود رحیمی روز یکشنبه در آیین آغاز این پویش در دبیرستان نمونه دولتی ملک آسای دزفول هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت […]

عصر خوزستان:

 پویش شور عاطفه‌ها در دزفول برگزار شد

دزفول-ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پویش شور عاطفه‌ها با شعار با هم مشق محبت بنویسیم در دزفول آغاز شده است.

به گزارش ایرنا مسعود رحیمی روز یکشنبه در آیین آغاز این پویش در دبیرستان نمونه دولتی ملک آسای دزفول هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: ترویج فرهنگ نوع دوستی و حمایت از دانش آموزان محروم از جمله اهداف پویش شور عاطفه‌ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول ادامه داد: امسال نیز به دلیل شیوع  کرونا، بیشتر کمک‌های مردمی نیکوکاران از طریق بسترهای فضای مجازی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی جمع آوری می‌شوند.

وی با قدردانی از همکاری و حمایت خیران به ویژه امام جمعه، نماینده، فرماندار و آموزش و پرورش دزفول افزود: سال گذشته کمک‌های مردمی بسیار خوبی در مراسم شور عاطفه‌ها جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رحیمی گفت: امسال نیز امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف شهرستان از جمله آموزش و پرورش، موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری و هم افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک‌ها شاهد برگزاری باشکوه‌تر این رویداد ملی باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد همواره در مسیر شکوفایی استعدادهای خود در تلاش هستند، افزود: نیکوکاران و خیران نوع دوست می‌توانند برای مشارکت و حمایت از این دانش آموزان، الطاف کریمانه خود را از طریق شماره گیری کد #۲*۰۶۱۴*۸۸۷۷* ارائه و یا کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۲۴  واریز کنند.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول نیز گفت: امروز در این مدرسه برای ترویج فرهنگ نیکوکاری زنگ شور عاطفه‌ها نواخته شد تا دانش آموزان بتوانند مفهوم مسئولیت اجتماعی را با کمک به همکلاسی‌های خود در عمل یاد بگیرند و در آینده در این عرصه ایفای نقش کنند.

امیر ظاهرطحان افزود: مدیران مدارس در راستای تعلیم و ترویج فرهنگ انفاق و آموزش صفات نیکوکاران به دانش آموزان مسئولیت مهمی دارند.

شهرستان دزفول حدود ۷۴ هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا