عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لالی از تهیه ، بازنگری و اجرای طرح هادی در ۴۹ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ ۲۵ میلیارد ریال خبر داد. مرتضی سراج الدین جمعه به مناسبت روز روستا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تهیه و بازنگری طرح هادی در […]

عصر خوزستان:

بازنگری و اجرای طرح هادی در ۴۹ روستای لالی

اهواز – ایرنا – رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لالی از تهیه ، بازنگری و اجرای طرح هادی در ۴۹ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

مرتضی سراج الدین جمعه به مناسبت روز روستا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تهیه و بازنگری طرح هادی در ۱۱ روستای این شهرستان افزود: در  ۳۸ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.
وی اظهار داشت: در قالب طرح ویژه مسکن روستایی نیز به مالکان ۱۵۰ واحد مسکونی تسهیلات یک میلیارد ریالی با سود پنج درصد اعطا شد ضمن اینکه ۱۴۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح مسکن محرومان در شهرستان لالی در دست ساخت می باشد که علاوه بر تسهیلات مذکور ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد.
سرج الدین در ادامه  افزود: در سال جاری ۱۵۰ جلد سند مسکن شهری و روستایی در این شهرستان صادر و نهایی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لالی در ادامه بیان داشت: این شهرستان دارای ۲۵۴ روستا می باشد که ۱۵۰ روستا دارای سکنه بوده و طرح هادی در ۱۰۰ روستای این شهرستان اجرا شده است.

شهرستان لالی در ۱۷۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز استان خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا