عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل گذرگاه مرزی شلمچه گفت: بنا به اعلام طرف عراقی به خاطر برگزاری انتخابات در این کشور مرز تجاری و مسافری شلمچه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه به روی مسافران و کامیون های تجاری […]

عصر خوزستان:

مرز شلمچه شنبه شب بسته می‌شود

آبادان – ایرنا – رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل گذرگاه مرزی شلمچه گفت: بنا به اعلام طرف عراقی به خاطر برگزاری انتخابات در این کشور مرز تجاری و مسافری شلمچه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه به روی مسافران و کامیون های تجاری بسته است.

سیدهادی ادریس‌پور شنبه ، بیان کرد: گیت‌های مسافری مرز شلمچه نیز تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب دایر بوده و پس از آن بسته خواهند شد.

وی گفت:کامیون‌های حامل کالا که امروز به مرز شلمچه رسیدند در حال انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بارانداز شلمچه هستند و پس از ساعت اعلام شده هیچ فعالیت تجاری در این مرز انجام نخواهد شد.

ادریس‌پور عمده کالاهای صادراتی به کشور عراق از مرز شلمچه را مصالح ساختمانی، کلینکر، صیفی‌جات، مواد غذایی، مواد شیمیایی، معدنی و فولاد اعلام کرد و گفت: از تجار و صاحبان کالا درخواست می‌شود از ارسال هرگونه کالا به خصوص کالاهای فاسد شدنی همچون میوه و تره‌بار به مرز شلمچه خودداری کنند.

 مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

منبع: ایرنا