عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان در مجموعه ورزشی تختی شهرستان گتوند برگزار شد. به گزارش ایرنا، این‌مسابقات با حضور ۴۲ کشتی گیر از شهرستان های اهواز، گتوند، شوشتر، باغملک، اندیمشک، رامهرمز و در وزن های ۶۰ ، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۰۰+ کیلوگرم عصر جمعه با استقبال ورزشکاران و ورزشدوستان به […]

عصر خوزستان:

مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان خوزستان در گتوند برگزار شد

دزفول-ایرنا- رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان در مجموعه ورزشی تختی شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این‌مسابقات با حضور ۴۲ کشتی گیر از شهرستان های اهواز، گتوند، شوشتر، باغملک، اندیمشک، رامهرمز و در وزن های ۶۰ ، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۰۰+ کیلوگرم عصر جمعه با استقبال ورزشکاران و ورزشدوستان به میزبانی شهرستان‌گتوند آغاز شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند در پایان این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم آتش نشانی شوشتر در این رقابت ها با ۱۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

کریم عسکرنیا ادامه داد:تیم اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند نیز با ۱۰۵ امتیاز و هم امتیاز با شوشتر مقام دوم رقابت ها را کسب کرد و تیم هیئت کشتی باغملک با ۶۸ امتیاز به مقام سوم رسید.

رییس کمیته کشتی پهلوانی استان خوزستان گفت: مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان خوزستان از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود و بهترین های کشتی پهلوانی در این مسابقات حضور داشتند.

عسکرنیا افزود: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی کشتی پهلوانی کشور که آبان ماه به میزبانی تهران برگزار می شود راه پیدا کردند.
 
وی در پایان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شهرستان گتوند در ورزش گفت: این شهرستان در مسیر رشد و  شکوفایی است و نگاه ویژه از سوی مسوولان شهرستانی و استانی به ورزشکاران این‌منطقه ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان گتوند برای نخستین بار میزبان رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان بود.

منبع: ایرنا