رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان بر لزوم کنترل کارت واکسیناسیون مراجعه‌کنندگان در رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد. دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۷ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار مراجعه‌کنندگان […]


رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان بر لزوم کنترل کارت واکسیناسیون مراجعه‌کنندگان در رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۷ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز واکسیناسیون، اتوبوس‌های سیار واکسیناسیون را افزایش داده‌ایم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر هر اتوبوس سیار روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر را واکسینه می‌کند، افزود: باید بلندگوهایی برای اتوبوس‌های سیار واکسیناسیون تامین شود تا اطلاع‌رسانی انجام شود و میزان واکسیناسیون افزایش یابد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: ۱۲ خودروی سبک توسط فرمانداری و ۲۵ خودرو از سوی استانداری برای تیم‌های عملیاتی اختصاص داده شده است اما قول افزایش خودروها نیز داده شده است.
جانگران‌نژاد با اشاره به آمار پایین واکسیناسیون نوجوانان و جوانان، بیان کرد: برای افزایش پوشش واکسیناسیون نوجوانان و جوانان باید از راه‌های مختلف تبلیغات انجام شود. همچنین باید رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی کارت واکسیناسیون را کنترل کنند یعنی برای دریافت خدمات در این مراکز، باید کارت واکسیناسیون ارائه شود تا قبل از پیک بعدی پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.
انتهای پیام