معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری، گفت: مهلت ارسال مدارک و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا ۱۰ آبان‌ تمدید شد. دکتر لطف‌الله عمادعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استقبال از رشته‌های مهندسی با کاهش دانشجوی چندانی مواجه نبود اما خوشبختانه استقبال از رشته منابع […]


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری، گفت: مهلت ارسال مدارک و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا ۱۰ آبان‌ تمدید شد.

دکتر لطف‌الله عمادعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استقبال از رشته‌های مهندسی با کاهش دانشجوی چندانی مواجه نبود اما خوشبختانه استقبال از رشته منابع طبیعی حتی از سال گذشته نیز بهتر بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری، افزود: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید اما با توجه به شرایط، تمدید شد. امسال در ۱۳ رشته در مقطع کارشناسی، دانشجو پذیرفته شد و پذیرش در کارشناسی ارشد نیز پس از اعلام نتیجه‌نهایی از سوی سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان در پایان، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مدارک و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا ۱۰ آبان‌ تمدید شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند مدارک خود را تا زمان مقرر ارسال کنند.

انتهای پیام