معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیر را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد. سرهنگ مختار حیدری در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در دومین روز از هفته ناجا، ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها،‌اظهار کرد: این همایش برای تقدیر از هموطنانی که […]


معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیر را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد.

سرهنگ مختار حیدری در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در دومین روز از هفته ناجا، ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها،‌اظهار کرد: این همایش برای تقدیر از هموطنانی که در حوزه ترافیکی همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند و هیچگونه تخلف ترافیکی نداشتند، برگزار شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی یکی از موضوعاتی بسیار مهم حوزه امنیت است، گفت: بخش عمده هزینه‌هایی که جامعه از نظر انسانی و مادی متحمل می‌شوند، ناشی از تصادفات است.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه عامل انسانی بیشترین تاثیر را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد، گفت: نیاز است برای کاهش خسارات، آموزش ترافیکی از دوران مهدکودک و دبستان شروع شود تا به صورت یک فرهنگ و باور نهادینه شود.
سرهنگ حیدری افزود: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش خسارت و هزینه‌هایی که بر اثر سوانح رانندگی متحمل می‌شوند، به فرزندان خود در نیروی انتظامی یاری دهند.
در پایان مراسم از تعدادی از همیاران پلیس و رانندگان قانونمند با اهدای هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام