نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم رساندن پیام شهدا به نسل‌های فعلی و آینده تاکید کرد. آیت‌الله محسن حیدری در آیین افتتاحیه یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی که شامگاه شنبه (۱۷ مهرماه) در گلزار شهدای اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید علی هاشمی و شهید سردار سلیمانی، اظهار […]


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم رساندن پیام شهدا به نسل‌های فعلی و آینده تاکید کرد.

آیت‌الله محسن حیدری در آیین افتتاحیه یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی که شامگاه شنبه (۱۷ مهرماه) در گلزار شهدای اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید علی هاشمی و شهید سردار سلیمانی، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم امشب در کنار آرامستان شهدای عزیز شاهد افتتاحیه این یادبود بزگ شهدا به نام شهید برجسته استان خوزستان علی هاشمی هستیم.  
به گزارش ایسنا، وی با تقدیر از کسانی که در ایجاد این یادمان تلاش کردند، افزود: بنیادی پر افتخار برای اهواز و عاشقان شهادت تاسیس کردند. این کار را باید از مصادیق تعظیم شعائر الله بدانیم. هر چیزی که انسان را به خدا، اسلام و معنویت پیوند می‌دهد، شعائر الله است و یقینا بنیادهای شهدا از بزرگترین شعائر الله هستند و همه این موارد، برگرفته از امام حسین(ع) است.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر اسلام زنده مانده است به برکت شهدای کربلا است و اگر انقلاب اسلامی به حرکت پویای خود ادامه داد به گونه‌ای که نه تنها ایران اسلامی علیه استکبار جهانی یکپارچه شد بلکه روح بیداری در کالبد جهان اسلام دمید و بیداری و مقاومت اسلامی ایجاد شد و ستاره استکبار جهانی رو به افول رفت و دشمنان نیز به این واقعیت اذعان دارند؛ همه این برکات ایران اسلامی به برکت شهدای عزیز است.
حیدری بیان کرد: شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند. قطعا در طول تاریخ ایران اسلامی، همچون برهه حساس و تاریخ‌سازی مانند برهه دفاع مقدس نداشته‌ایم و دفاع مقدس یقینا نقطه عطفی در تاریخ ایران و اسلام به شمار می‌رود. در چنین برهه‌ای ما نفس کشیدیم و زندگی کردیم و این پیام را از شهیدان گرفتیم و وظیفه داریم این پیام‌ها را به روش‌های مختلف به نسل‌های فعلی و آینده برسانیم و پس از آن به کشورهای مجاور و همه انسان‌های روی کره زمین مخابره کنیم. این یادمان‌ها از جمله یادمان شهید علی هاشمی، می‌تواند از این برجسته‌ترین یادمان‌ها در این راستا تلقی شود.
انتهای پیام